Podgląd klienta oraz umów
Moduł Podgląd klienta oraz umów w systemie Task Manager umożliwia użytkownikom przeglądanie danych klientów, umów i spraw w zależności od posiadanych uprawnień w systemie Fintin. Jest to centralne miejsce dostępu do informacji klientowskich i procesów biznesowych.
Dostęp do modułu
Moduł podglądu klienta dostępny jest z głównego menu Task Manager (sidebar). Funkcjonalności widoczne dla użytkownika zależą bezpośrednio od:
- Uprawnień systemowych - różne role mają dostęp do różnych zestawów funkcjonalności
- Konfiguracji wdrożenia - implementacja Fintin może zawierać różne moduły biznesowe
- Przypisanych obszarów odpowiedzialności - dostęp do konkretnych typów klientów lub umów

Główny widok modułu podglądu klienta z dostępnymi funkcjonalnościami wyszukiwania i przeglądania
Funkcjonalności modułu
Widok 360 klienta
W zależności od posiadanych uprawnień, użytkownik może uzyskać dostęp do widoku 360 klienta, który oferuje:
- Kompletny przegląd - wszystkie produkty, umowy i interakcje klienta lub nawet logowanie w widok klienta
- Historia współpracy - przegląd wszystkich kontaktów/umów
Składanie wniosków w imieniu klienta
Jeżeli użytkownik posiada odpowiednie uprawnienia, może:
- Inicjować nowe procesy - składanie wniosków
- Reprezentować klienta - działanie w imieniu i na rzecz klienta

Przykład formularza cesji dostępnego po wejściu w konkretny proces dla klienta
Personalizacja i konfiguracja
Spersonalizowane formularze w zależności od implementacji Fintin
Po wejściu w dany proces lub widok otwiera się formularz spersonalizowany pod konkretną akcję, który zawiera:
- Dedykowane pola - specyficzne dla danego typu procesu lub produktu
- Walidacje biznesowe - sprawdzenie poprawności danych zgodnie z regułami biznesowymi
- Przepływ procesowy - kolejne kroki zgodne z implementacją Fintin
- Integracje systemowe - automatyczne pobieranie danych z systemów zewnętrznych
Moduł "Podgląd klienta oraz umów" stanowi centralne miejsce obsługi klientów w systemie Fintin. Wykorzystuj go do kompleksowego zarządzania relacjami z klientami, od wyszukiwania przez analizę po inicjowanie nowych procesów biznesowych.
Pamiętaj, że dostępne funkcjonalności są zależne od specyfiki wdrożenia Fintin w Twojej organizacji. Skontaktuj się z administratorem systemu w celu uzyskania dostępu do dodatkowych modułów lub uprawnień.