Przejdź do głównej zawartości

Dashboard - Przegląd główny

Dashboard w Task Manager stanowi centrum kontroli dla użytkowników systemu, zapewniając szybki dostęp do najważniejszych funkcjonalności oraz przegląd aktualnego stanu zadań i spraw.

Dashboard

Główny widok dashboardu Task Manager z wszystkimi sekcjami informacyjnymi

Sekcje dashboardu

Sprawy

Sekcja zawiera przycisk "Załóż sprawę", który pozwala szybko i sprawnie założyć nową sprawę. Po kliknięciu użytkownik zostaje przekierowany do ekranu wyboru typu sprawy/procesu, gdzie może wybrać spośród procesów do których posiada uprawnienia.

Zadania

Dwa boxy informujące o:

  • Liczbie posiadanych zadań przypisanych do aktualnie zalogowanego użytkownika
  • Zadaniach do podjęcia - liczbie spraw które nie są przypisane do żadnego użytkownika i oczekują na akcję

Zespoły

Sekcja informuje o:

  • Zespołach, w których użytkownik jest przypisany (zgodnie z konfiguracją systemu)
  • Awatarach osób w zespole oraz ich całkowitej liczbie
  • Szybkim przeglądzie składu zespołu

Zadania (lista spraw)

Zawiera:

  • Listę ostatnio obsługiwanych spraw z możliwością szybkiego dostępu
  • Przycisk "Zobacz wszystkie" umożliwiający przejście do pełnego widoku wszystkich spraw i zadań

Kalendarz

Wyświetla aktualny tydzień.

Powiadomienia

Sekcja z najnowszymi powiadomieniami i przyciskiem "Zobacz wszystkie". Szczegółowy opis funkcjonalności dostępny w artykule Powiadomienia w Task Manager.