Przejdź do głównej zawartości

Generowanie korespondencji e-mail

Funkcjonalność Generowanie korespondencji e-mail umożliwia tworzenie i wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z Task Managera w ramach prowadzonej sprawy. Pozwala na efektywną komunikację z klientami i innymi uczestnikami procesu przy jednoczesnym zachowaniu pełnej dokumentacji korespondencji.

Kluczowe funkcjonalności

  • Tworzenie wiadomości e-mail z poziomu sprawy
  • Zaawansowane formatowanie tekstu wiadomości
  • Dołączanie dokumentów związanych ze sprawą
  • Automatyczne powiązanie korespondencji z zadaniem
  • Śledzenie historii wysłanych wiadomości

Proces generowania e-mail

  1. Użytkownik otwiera szczegóły zadania.
  2. Wybiera opcję „Generuj e-mail" z menu pływającego.

Floating button generuj e-mail

  1. Otwiera się modal z formularzem do tworzenia wiadomości e-mail.

Modal generowania e-mail

Funkcje edytora wiadomości

Modal do tworzenia e-mail zawiera następujące sekcje:

Podstawowe informacje

  • Temat wiadomości - pole do wpisania tematu e-mail
  • Adresaci - definiowanie do kogo ma być wysłana wiadomość

Edytor tekstu z formatowaniem

Zaawansowany edytor umożliwiający:

Formatowanie tekstu:

  • Pogrubienie - wyróżnienie ważnych fragmentów
  • Kursywa - dodanie akcentu do tekstu
  • Podkreślenie - zaznaczenie istotnych informacji
  • Przekreślenie - oznaczenie nieaktualnych treści

Ustawienia czcionki:

  • Small - mała czcionka
  • Normal - standardowy rozmiar (domyślny)
  • Large - duża czcionka
  • Huge - bardzo duża czcionka

Dodatkowe opcje:

  • Nagłówki (Headers) - strukturyzacja treści wiadomości
  • Wstawianie obrazków - dodawanie grafik do wiadomości

Wybierz dokumenty

Sekcja umożliwiająca:

  • Przeglądanie dokumentów przypisanych do sprawy
  • Wybór dokumentów do załączenia do wiadomości e-mail
  • Podgląd wybranych załączników przed wysłaniem

Efekty generowania e-mail

  • Wiadomość e-mail zostaje wysłana do wskazanych adresatów
  • Kopia wiadomości zostaje zapisana w historii sprawy
  • Załączone dokumenty są automatycznie dołączane do e-mail
  • Zachowana zostaje pełna dokumentacja korespondencji w ramach zadania

Automatyczne przetwarzanie odpowiedzi

System Task Manager może zostać skonfigurowany do automatycznego odbierania i przetwarzania odpowiedzi na wysłane wiadomości e-mail. Dzięki integracji ze skrzynką pocztową, wszystkie odpowiedzi od adresatów są automatycznie:

  • Pobierane z skrzynki pocztowej - system monitoruje przychodzące wiadomości
  • Przypisywane do odpowiedniej sprawy - np. na podstawie identyfikatorów temacie wiadomości i metadanych
  • Dołączane do historii komunikacji - zapewniając pełną dokumentację korespondencji

Funkcjonalność ta umożliwia prowadzenie pełnej, dwukierunkowej komunikacji z zachowaniem całkowitej integralności dokumentacji procesu w jednym miejscu.

Uwaga

Konfiguracja automatycznego przetwarzania odpowiedzi jest uzależniona od specyfiki projektu i wymaga odpowiedniego skonfigurowania procesu oraz integracji z systemem pocztowym organizacji.