Skip to main content

Tworzenie szablonu e-mail

· 2 min read

Jak utworzyć nowy szablon e-mail?

1. Przejdź do strony zarządzania modułami

Kliknij na piątą ikonę na pasku bocznym, a następnie zobaczysz kafelki na stronie. Kliknij ten z tytułem "Zarządzanie szablonami e-mail".

Zarządzanie modułami

Po kliknięciu kafelka możesz utworzyć nowy szablon e-mail lub przewijać listę wszystkich istniejących szablonów. W tym przypadku chcemy utworzyć nowy szablon e-mail, więc musimy kliknąć niebieski przycisk "Utwórz szablon e-mail" na górze strony.

2. Utwórz nowy szablon e-mail

To jest widok tworzenia nowego szablonu e-mail

Utwórz szablon e-mail

Po lewej stronie znajduje się wiele narzędzi do użycia. Możesz przeciągnąć i upuścić jedno z narzędzi w puste miejsce pośrodku. Druga kolumna pokazuje elementy, które są używane w układzie szablonu.

Na górze strony możesz zmienić wersję językową na polską lub angielską oraz zmienić widok strony: mobilny lub webowy. Po prawej stronie musisz wypełnić kilka pól. Pola obowiązkowe to: Temat wiadomości, Nazwa szablonu, Moduł i Proces.

Jeśli szablon e-mail jest gotowy, możesz kliknąć przycisk: Wyślij testowy e-mail lub Zapisz szablon.

3. Wyślij testowy e-mail

Jeśli chcesz wysłać testowy e-mail, musisz wypełnić jedno pole: adres e-mail odbiorcy. To jest pole obowiązkowe. Dane wysyłkowe to pole obowiązkowe. To pole powinno być w formacie JSON.

Wyślij testowy e-mail

4. Zapisz szablon

Jeśli chcesz zapisać szablon, musisz kliknąć przycisk Zapisz. Możesz także anulować zapisywanie i kontynuować edycję szablonu e-mail.

Zapisz szablon

Po zapisaniu nowego szablonu możesz go znaleźć na poprzedniej stronie, na liście szablonów. Zapisany szablon można następnie używać w procesach i powiadomieniach e-mail.