Powiadomienia w Task Manager
Mechanizm powiadomień w Task Manager umożliwia użytkownikom otrzymywanie natychmiastowych informacji o ważnych zdarzeniach zachodzących w procesach czy innych zdarzeniach w systemie. Wyświetlane są tam wszelkie powiadomienia dotyczące:
- Procesów - informacje o statusie zadań, nowych przypisaniach, terminach realizacji
- Nieobecności - powiadomienia o zaplanowanych urlopach, zastępstwach w zespole
- Konsultacji - nowe wiadomości, zapytania w ramach konsultacji
- Wizyty - informacje o zaplanowanych spotkaniach, zmianach terminów (jeżeli są dostępne w systemie).
Dostęp do powiadomień
Dostęp do powiadomień można uzyskać na dwa sposoby:
1. Dzwoneczek w headerze
Kliknięcie ikony dzwoneczka w górnej części interfejsu Task Managera wyświetla listę najnowszych powiadomień w formie rozwijanego menu.

Rozwijane menu powiadomień dostępne po kliknięciu ikony dzwoneczka w headerze Task Managera
2. Sekcja Powiadomienia w Dashboard
Z głównego dashboard można przejść do pełnej listy powiadomień wybierając opcję "Zobacz wszystkie" w sekcji (box) Powiadomienia.
Obsługa powiadomień
Oznaczanie jako przeczytane
Naciśnięcie (rozwinięcie) powiadomienia powoduje automatyczne:
- Oznaczenie powiadomienia jako przeczytanego
- Rozwinięcie pełnej treści notyfikacji z dodatkowymi szczegółami
Pełna lista powiadomień
Na stronie "Powiadomienia" użytkownik może:
- Przeglądać wszystkie powiadomienia w chronologicznej kolejności
- Filtrować powiadomienia według typu (procesy, nieobecności, konsultacje, wizyty)
- Oznaczać wybrane powiadomienia jako przeczytane lub nieprzeczytane
- Usuwać niepotrzebne powiadomienia

Dedykowana strona z pełną listą wszystkich powiadomień w systemie
Korzyści z uzywania powiadomień
- Szybka informacja o ważnych zdarzeniach w systemie
- Centralne miejsce do przeglądania wszystkich notyfikacji
- Automatyczne oznaczanie przeczytanych wiadomości
- Łatwy dostęp z każdego miejsca w systemie przez ikonę dzwoneczka
- Kompleksowy widok wszystkich typów powiadomień w jednym miejscu