Moje zadania
Zakładka "Moje zadania" zapewnia widok zadań przypisanych bezpośrednio do aktualnie zalogowanego użytkownika. Jest to wyfiltrowany widok koszyka zadań, który koncentruje się wyłącznie na zadaniach wymagających uwagi danego pracownika.
Dostęp do moich zadań
Dostęp do zakładki "Moje zadania" można uzyskać poprzez:
- Sekcja w boxie koszyka zadań - opcja "Moje zadania" na dashboard
- Bezpośredni dostęp z poziomu menu głównego Task Manager (sidebar)
Zadania w zakładce "Moje zadania" wyświetlane są w identycznym formacie jak w głównym koszyku zadań:
- Widok tabelaryczny z konfigurowalnymi kolumnami
- Te same opcje filtrowania co w głównym widoku koszyka
- Identyczne funkcjonalności sortowania i wyszukiwania
Automatyczne filtrowanie
Lista zadań jest automatycznie filtrowana, aby pokazywać wyłącznie:
- Zadania bezpośrednio przypisane do zalogowanego użytkownika
- Zadania oczekujące na działanie aktualnego pracownika
- Brak zadań innych użytkowników - nawet z tego samego koszyka/grupy
Funkcjonalności
Wszystkie opcje z koszyka zadań
Zakładka "Moje zadania" oferuje pełen zestaw funkcjonalności dostępnych w głównym koszyku zadań:
Widok i nawigacja
- Konfiguracja kolumn - szczegóły w Ustawienia widoczności kolumn
- Filtrowanie zaawansowane - opcje opisane w Filtrowanie koszyków
- Sortowanie według wybranych kryteriów
Opcje header'a
- Wszystkie zadania - pełna lista zadań przypisanych do użytkownika
- Konsultacje - zadania konsultacyjne wymagające uwagi użytkownika
- Zapisane filtry - niestandardowe filtry dla osobistego widoku
Szczegóły zadania - sidebar
Otwieranie szczegółów
Podobnie jak w głównym koszyku zadań, po kliknięciu w dowolny rekord zadania otwiera się sidebar z prawej strony:
- Szczegółowe informacje o zadaniu
- Status i dane sprawy
- Opis zadania i kluczowe informacje

Sidebar z szczegółowymi informacjami o wybranym zadaniu z listy "Moje zadania"
Funkcje akcyjne
Sidebar oferuje wszystkie standardowe opcje zarządzania zadaniem:
- "Zmień przypisanie" - przekazanie zadania innemu użytkownikowi
- Aktualizacja statusu zadania
- Dodawanie komentarzy i notatek
Modal zmiany przypisania
Po wybraniu opcji "Zmień przypisanie" otwiera się standardowy modal z funkcjonalnościami:

Modal zmiany przypisania zadania z pełną listą dostępnych użytkowników
Lista użytkowników
- Kompletna lista wszystkich użytkowników w systemie
- Informacje o planowanych nieobecnościach każdego pracownika
- Counter aktualnie obsługiwanych spraw dla każdego użytkownika
Przekazanie zadania
Modal umożliwia szybkie i świadome przekazanie zadania innemu użytkownikowi z pełnym kontekstem dostępności i obciążenia zespołu.
Wykorzystuj zakładkę "Moje zadania" jako punkt startowy codziennej pracy. Dzięki personalizacji widoku i zapisanym filtrom możesz szybko skupić się na najpilniejszych obowiązkach.